Thursday 26 May 2011

Testimoni Pengguna

Testimoni
Sudah ramai yang telah mencuba dan mendapat manfaat setelah mengamalkan Jus MONAVIE.
 
Monavie Testimoni Monavie Testimoni Monavie Testimoni Monavie Testimoni Monavie Testimoni Monavie Testimoni 

DIABETES – Saya berumur 50 tahun, telah mengalami masalah Diabetes selama 26 tahun. Saya mengambil jus Monavie satu cup (30ml), 3 kali sehari. Ajaibnya, selepas pembedahan kali ini, saya merasa sakit dan pendarahan berlaku. Jadi saya bertanya kepada doktor dan pakar bedah apa yang berlaku. Saya cakap saya rasa sakit dan berdarah. Saya tanya jika ada komplikasi yang berlaku. Tetapi doktor beritahu, saya yang ianya adalah bonus untuk saya, suatu keajaiban. Sistem saraf saya telah kembali pulih.


PUAN MAIMUN BT HAIDAR
BISA KAKI – Saya berumur 60 tahun. Saya diperkenalkan kepada jus Monavie oleh kawan saya yang juga Upline saya. Pada mulanya kaki saya berasa sakit dan bisa-bisa. Bila saya bangun tidur saya tak boleh jalan. Selepas satu minggu saya minum jus Monavie ni sakit kaki saya hilang dan bila bangun tidur nak berjalan pun dah tak payah pegang dinding atau katil. Nak naik tangga pun takda masalah. Sekarang saya dah boleh berjalan dengan baik. 

EN Y S GAN, Pulau Pinang
MASALAH SEMBELIT DAN BUASIR – Pesakit buasir dan sembelit selama 2 tahun. Selalu terpaksa makan 1 kotak ubat doktor dari klinik jika masalah buasir terjadi. Selepas menjadi pengguna jus Monavie tetap selama 4 bulan, masalah buasir atau sembelit tidak pernah berlaku lagi.

No comments:

Post a Comment