Thursday 26 May 2011

Pelan Pendapatan





PELAN PEMASARAN MONAVIE


 


BAGAIMANA BERMULA
** Selepas downline cukup pada level 2 baru anda boleh UPGRADE kepada VIP dalam MONAVIE. Pastikan Upline anda juga telah upgrade. Ini sekadar cadangan dari Admin. Hubungi Admin atau Upline anda untuk Upgrade Monavie.

a) Untuk bermula dalam perniagaan ini, anda boleh bermula serendah RM468 iaitu pembelian 1 kotak yang mengandungi 4 botol Monavie (100pv). Harga sudah termasuk RM60 yuran keahlian dan juga kos penghantaran. Kos 1 botol anda beli ialah RM117 dan anda boleh jual RM135 untuk 1 botol, maka untung runcit untuk 1 botol anda jual ialah RM18, 4 botol anda jual anda akan dapat RM72.


b) Untuk dapat maksimum bonus di dalam perniagaan ini, anda dicadangkan bermula dengan membeli 2 kotak berharga RM751 yang mengandungi 8 botol Monavie (200pv). Yuran keahlian adalah percuma. Kos 1 botol anda beli menjadi lebih murah iaitu RM94 dan anda boleh jual RM135 untuk 1 botol, maka untung runcit untuk 1 botol anda jual ialah RM41, 8 botol anda jual anda dapat RM328. Jauh lebih besar bukan? (RECOMMEND)


Tetapi kenapa perlu jual? Anda membelinya cuma 2 kotak. 2 kotak ada 8 botol, 1 botol biasanya tahan untuk 13 hari, untuk sebulan seorang perlukan 2 botol. Jadi jika isi rumah anda ada 2 orang, cukuplah tu 2 botol seorang kan, lagi baki 4 botol tu bagi pada ibu ayah dan mertua. Ikut saja tagline Monavie iaitu Drink it, Feel it, Share it. Apa kelas seorang yang professional jual barang kan? Minumnya, Nikmatikanya, Kongsikannya.. Minum sendiri, rasa kelazatannya, rasa keunikan dan perubahan pada diri anda, kongsi dengan rakan anda. Rasanya lazat, lagi lagi bila ditambah dengan ais, boleh bergelas gelas minumnya nanti.


c) Jika anda mempunyai modal yang lebih, kami sangat mencadangkan anda bermula dengan pakej tertinggi membeli 6 kotak dengan harga RM1990. Kenapa? Sebab untuk jangka masa panjang, anda tahu yang 1 ke 2 kotak anda akan gunakan untuk diri anda dan keluarga kan? Jadi yang mana anda akan gunakan untuk buat sample jika prospek anda ingin mencubanya? Dan jika mereka mahu menyertai anda dan mengambil pakej 2 kotak, sangat professional jika anda telah sediakan stok 2 kotak untuk beri padanya berbanding dia kena tunggu 2 ke 3 hari syarikat menghantar produk padanya. Biasanya prospek lebih suka anda beri produk on the spot bila dia membayarnya. Namun ini terpulang pada kemampuan anda, macam kami cakap tadi, permulaan dengan 2 kotak pun anda sudah layak untuk mendapat bonus maksimum dalam perniagaan ini.

No comments:

Post a Comment